poniedziałek, 12 stycznia 2015

Cytrusowa sałatka z halloumi.


Pogoda jest tak depresyjna i przytłaczająca, że brak słońca staram się zrekompensować w formie  talerza sałatki naszpikowanej sporą dawką witaminy "C". Niestety ale słaba aura  ma duży wpływ na moje samopoczucie i szaruga za oknem sprawia, że ciężko jest mi odróżnić  dzień od nocy. Najchętniej nie ruszałabym się z łóżka. Zostałabym w nim oglądając ulubione seriale . Jednak codzienne obowiązki nie pozwalają mi na takie lenistwo, więc wlewam w siebie hektolitry koktajli warzywnych, zażeram zieleninę ( obym nie zmieniła się w królika ;) )
 Byle do wiosny,



Składniki na sałatkę :
( Porcja dla dwóch osób)

- 4 garście sałaty roszponki
- 1/2 grejpfruta odfiletowanego
- 1/2 odfiletowanej pomarańczy
- 5 grubszych plastrów sera halloumi zgrillowanego na suchej patelni
- ziarenka z 1/4 części granatu
- 2 świeże figi ( można zamienić na gruszkę )

Dodatkowo :

Sos winegret do polania.
lub
Oliwę wymieszaną z octem balsamicznym i miodem.


Sposób przygotowania :

Wszystkie składniki umieszczamy na półmisku skrapiamy sosem  i od razu podajemy.
 Smacznego.



8 komentarzy:

  1. Dzisiaj u mnie było tak słonecznie, że taka sałatka jeszcze by wytworzyła dodatkową pozytywną energię i zima taka może być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda piękna, ale ja uwielbiam śnieg, wiec troszkę za nim tęsknię ;)

      Usuń
  2. Halloumi w salatkach jest niezastapiony!
    Uwielbiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń