środa, 31 grudnia 2014

Sernik z ricottą i żurawiną, gorąca herbata i góry.


Ostatnie wolne dni w roku staram się wykorzystać, łapać każdą chwilę i cieszyć się pogodą, która jest wyjątkowo łaskawa dla nas w tym roku. Wskaźnik temperatury pokazał dziś 10 stopni na plusie. Pomimo ciężkich chmur, nie spadła ani jedna kropla deszczu. Jedynie wiatr wiał dość silnie i spożycie  posiłku na łonie natury to była walka z fruwającymi chusteczkami i talerzykami. Mimo małych niedogodności ze strony natury stwierdzam, że warto było troszkę zmarznąć. Wróciłam do domu z naładowanymi akumulatorami pozytywnej energii. Góry mają na mnie dobroczynny wpływ i oczywiście dobre jedzenie. Sernik, który tak ładnie prezentuje się na zdjęciach pojawił się już na blogu, jedynie został wzbogacony o serek ricottę i świeżą żurawinę, której mi jeszcze sporo po świętach  zostało.


Zdjęcia zostały wykonane w Glanteenassig Wood, Co. Kerry, Irlandia






















Kochani niech nadchodzący Nowy Rok obfituję w masę pozytywnej energii, miłości i szczęścia. Mnóstwa  nowych marzeń do spełnienia. Niech będzie dobry, a nawet i lepszy od poprzedniego.
Happy New Year !!!

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) pięknie u Ciebie Dominiko ....ja kocham góry :) Irlandia to jedne z tych miejsce które są na mojej długiej liście do odwiedzenia...nie ukrywam że chętnie bym tam zamieszkała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Asiu również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) Irlandia to bardzo piękny kraj, choć pogoda bardzo kapryśna. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Cudne te góry!

    OdpowiedzUsuń